Monday 30 October 2017

Gjør Penger Forex Trading System


Hvordan tjene penger Trading Forex EUR 10.000 x 1.18 US 11.800 EUR 10.000 x 1.25 US 12.500 En valutakurs er ganske enkelt forholdet mellom en valuta verdsatt mot en annen valuta. For eksempel angir USDCHF-valutakursen hvor mange amerikanske dollar du kan kjøpe en sveitsisk franc, eller hvor mange sveitsiske franc du må kjøpe en amerikansk dollar. Slik leser du et Forex Quote Valutaene er alltid sitert i par, for eksempel GBPUSD eller USDJPY. Grunnen til at de er sitert i par er at i hver valuta-transaksjon kjøper du samtidig en valuta og selger en annen. Her er et eksempel på en valutakurs for det britiske pundet mot amerikanske dollar: Den første børsnoterte valutaen til venstre for skråstrek (82208221) er kjent som basisvalutaen (i dette eksemplet, det britiske pundet), mens det andre en til høyre kalles telleren eller sitatvalutaen (i dette eksempelet, amerikanske dollar). Når du kjøper, forteller valutakursen hvor mye du må betale i enheter i tilbudsvalutaen for å kjøpe en enhet av basisvalutaen. I eksemplet ovenfor må du betale 1,51258 amerikanske dollar for å kjøpe 1 britisk pund. Når du selger, forteller vekslingskursen hvor mange enheter av sitatvalutaen du får for å selge en enhet i basisvalutaen. I eksemplet ovenfor mottar du 1,51258 amerikanske dollar når du selger 1 britisk pund. Basisvalutaen er 8220basis8221 for kjøp eller salg. Hvis du kjøper EURUSD, betyr dette ganske enkelt at du kjøper basisvaluta og samtidig selger tilbudsvalutaen. I caveman-snakk, 8220buy EUR, selg USD.8221 Du vil kjøpe paret hvis du tror at basisvalutaen vil sette pris på (verdi) i forhold til tilbudsvalutaen. Du vil selge paret hvis du tror at basisvalutaen vil avskrives (tap av verdi) i forhold til tilbudsvalutaen. LongShort Først bør du avgjøre om du vil kjøpe eller selge. Hvis du vil kjøpe (som faktisk betyr å kjøpe basisvalutaen og selge sitatvalutaen), vil du at basisvalutaen skal stige i verdi og da vil du selge den tilbake til en høyere pris. I trader8217s snakker, kalles dette 8220going long8221 eller tar 8220long posisjon.8221 Bare husk: lang kjøp. Hvis du vil selge (som egentlig betyr å selge basvalutaen og kjøpe tilbudsvalutaen), vil du at basisvalutaen faller i verdi, og da vil du kjøpe den tilbake til en lavere pris. Dette kalles 8220going short8221 eller tar 8220short posisjon8221. Bare husk: short selling. At starten av hver trading økt, vil du motta en e-post med forfatterne nye innlegg. Lukk varsel Du har ikke fulgt denne forfatteren. Du vil ikke motta flere e-postvarsler fra denne forfatteren. Å tjene penger i forex er lett hvis du vet hvordan bankfolk handler Irsquom ofte mystified hvorfor så mange handelsmenn sliter med å få konsekvente penger ut av forex trading. Svaret har mer å gjøre med det de donrsquot vet enn hva de vet. Etter å ha jobbet i investeringsbanker i 20 år, hvorav mange var som en Chief Trader, tok den andre kunnskapen seg til å trekke ut penger ut av markedet. Alt kommer til å forstå hvordan handelsmennene i bankene utfører og foretar handelsbeslutninger. Hvorfor bankhandlere bare utgjør 5 av det totale antallet valutahandlere med spekulanter som regner med de andre 95, men enda viktigere er at 5 av bankhandlere står for 92 av alle forex-volumer. Så hvis du ikke vet hvordan de handler, så er det bare å gjette. Først må jeg buste den første myten om valutahandlere i institusjoner. De donutsquot sitter der hele dagen og slår seg unna for å gjøre proprietære handelsbeslutninger. Mesteparten av tiden handler de rett og slett på vegne av bankens kunder. Itrsquos refereres ofte til som lsquoclearing flowrdquo. De kan utføre noen få tusen handler per dag, men ingen av disse er for deres proprietære bok De utfører faktisk bare 2-3 handler per uke for egen handelskonto. Disse handler er de de vurderes på i slutten av året for å se om de fortjener en ekstra bonus eller ikke. Så som du kan se handelsmenn på bankene, donutsquot sitter der hele dagen trading tilfeldig lsquoscalpingrsquo prøver å gjøre sine budsjetter. De er ekstremt metodiske i sin tilnærming og gjør handelsbeslutninger når alt går opp, teknisk og fundamentalt. Thatrsquos hva du trenger å vite Så langt som teknisk analyse går det er ekstremt enkelt. Jeg er ofte dumbfounded av våre kundersquos diagrammer når de først kommer til oss. De er ofte fulle av matematiske indikatorer som ikke bare har betydelige 3-4 timers tid, men ofte også motsier seg hverandre. Handel med disse indikatorene og denne tilnærmingen er den raskeste måten å rive gjennom din handelskapital. Bank traderrsquos diagrammer ser ingenting ut som dette. Faktisk er de helt motsatt. Alt de vil vite er hvor de viktigste kritiske nivåene. Donrsquot glemmer disse indikatorene ble utviklet for å prøve og forutsi hvor markedet går. Banken handlende er markedet. Hvis du forstår hvordan de handler, trenger du ikke noen indikatorer. De tar delte andre beslutninger basert på viktige tekniske og grunnleggende endringer. Å forstå deres tekniske analyse er det første skrittet for å bli en vellykket handelsmann. Yoursquoll være handel med markedet ikke mot det. Hva alt kommer ned til, er enkel støtte og motstand. Ingen rot, ingenting å endre sine handelsbeslutninger. Enkelt, effektivt og fremhever nøkkelnivåene. Irsquom kommer ikke til å gå inn og ut hvor de faktisk kommer inn på markedet, men la meg si dette: itrsquos ikke hvor du tenker. Trendelinjene er bare der for å indikere nøkkelstøtte og motstand. Å inngå markedet er en annen diskusjon alt sammen. Nøkkelfaktoren til deres handelsbeslutninger er avledet av de økonomiske grunnleggende. Den grunnleggende bakgrunnen i markedet består av tre store områder, og det er det som er vanskelig å pinke valutaretning noen ganger. Når du har en politisk situasjon som motvirker sentralbanken, er valutaretningen noe uensartet. Men når det ikke er politiske problemer og formulert sentralbankpolitikk som handler i samsvar med de økonomiske dataene, er det da vi får ren valutaretning og de store trender dukker opp. Dette er hva bankhandlere venter på. Det grunnleggende aspektet i markedet er ekstremt komplekst, og det kan ta mange år å mestre dem. Dette er et stort område vi konsentrerer oss om under vårt to dagers verksted for å sikre at handelsmenn har full forståelse for hvert område. Hvis du forstår dem, er du satt opp for langsiktig suksess, da dette er hvor valuta retning kommer fra. Det er mye penger å bli gjort fra handel med de økonomiske datautgivelsene. Nøkkelen til handel med utgivelsene er todelt. For det første å ha en utmerket forståelse av grunnleggende og hvordan de ulike utgivelsene påvirker markedet. For det andre, å vite hvordan man skal utføre handelen med presisjon og uten å nøle. Hvis du kan få kontroll over dette aspektet av handel og ha tillit til å handle hendelsene, så er det virkelig satt opp for å gjøre store kapitalutviklinger. Tross alt er det disse økonomiske utgivelsene som virkelig retter valutaene. Dette er de samme økonomiske utgivelsene som sentralbanker formulerer politikk rundt. Så ved å følge utgivelsene og handle dem, vet du ikke bare hva som skjer med hensyn til sentralbankpolitikken, men yoursquoll skal også bygge kapitalen din på samme tid. For å være virkelig vellykket trenger du et ekstremt omfattende kapitalstyringssystem som ikke bare beskytter deg i perioder med usikkerhet, men også presser deg videre til å oppleve kapitalutvidelse. Dette er hele forretningsplanen din, så det er viktig at du får dette ned patet først. Vårt strenge kapitalstyringssystem omfatter perfekt risikoen for å belønne forhold, kapitalreguleringer samt våre handelsplan ndash-inngang og utganger. På denne måten når din egen handel handler, er alle bekymret for å finne oppføringsnivåer. Å ha et slikt system på plass vil også lindre spenningen i handel og tillate deg å gå om dagen uten å bruke uendelige timer med å overvåke markedet. Jeg kan fortelle deg at de fleste handelsmenn på bankene tilbringer det meste av dagen, og vandrer rundt handlerommet og chatter med andre handelsmenn eller går til lunsjer med meglere. Sjelden er de foran datamaskinen i mer enn noen få timer. Du bør ta samme tilnærming. Hvis du forstår de tekniske og grunnleggende aspektene ved markedet og har et omfattende faglig kapitalstyringssystem, så kan du. Herfra tar det bare en enkel forståelse av de viktigste strategiene for å søke og hvor å søke dem og vekk du går. Stol på meg at du vil oppleve mer kapitalvekst enn du noensinne har før hvis du vet hvordan bankhandlerne handler. Mange handelsmenn har forsøkt å replikere deres metoder og Irsquove sett mange bøker på ldquohow for å slå bankersrdquo. Men poenget er at du donutsquot vil slå dem, men bli med dem. På den måten vil du handle med markedet ikke mot det. Så for å konkludere, la meg si dette: Det er ingen mirakuløse hemmeligheter til handel forex. Det er ingen spesielle indikatorer eller roboter som kan etterligne det dynamiske valutamarkedet. Du trenger bare å forstå hvordan de store aktørene (bankfolk) handler og analyserer markedet. Hvis du får disse aspektene riktig så er du vel på vei til suksess. Informasjon på disse sidene inneholder fremadrettede uttalelser som involverer risiko og usikkerhet. Markeder og instrumenter profilert på denne siden er kun til informasjonsformål og bør på ingen måte komme over som en anbefaling om å kjøpe eller selge i disse verdipapirene. Du bør gjøre din egen grundige forskning før du tar noen investeringsbeslutninger. FXStreet garanterer på ingen måte at denne informasjonen er fri for feil, feil eller vesentlige feilinformasjon. Det garanterer heller ikke at denne informasjonen har en rettidig karakter. Investering i Forex innebærer stor risiko, inkludert tap av hele eller en del av investeringen, samt følelsesmessig nød. Alle risikoer, tap og kostnader forbundet med å investere, inkludert total tap av revisor, er ditt ansvar. Denne enkle å følge Forex Guide 038 Indikatorpakken vil få deg til å skaffe en reell, økende inntekt fra Forex Trading i dag, lei av de rip-off Trading Robots, kurs og selvoppkalt 8220Gurus8221 Mitt system er bevist å jobbe8230 Bare se på mine videoer på dette nettstedet og se for deg selv. Jeg heter Steve Margison og I8217m forfatteren av The Book On Forex Trading, der jeg avslører min Forex trading plan og de lite kjente handelssystemene I8217ve er vellykket brukt som min egen personlige minibank. Denne trinnvise veiledningen inneholder alt du trenger å vite for å være en lønnsom Forex-handler. Også inkludert er mine pengeproduserende, egendefinerte programmerte indikatorer og maler for å gjøre handelene mine til en bris. Dette er et stallfast Forex trading system som virkelig fungerer, måned etter måned, under alle markedsforhold, men I8217m skal ikke bare lære deg et enkelt handelssystem. Min bok, 8220 Book On Forex Trading8221 er ikke en tynn, 10 side 8220eBooks8221 you8217re pleide å lese. It8217 er en fullfarge illustrert 177-siders handelsblåkopi som skal lære deg alt du trenger å vite for å bli en profesjonell Forex-aktør. HØYRE NÅ. 8220 Boken på Forex Trading8221 vil lære deg hvordan du tar handler som disse: Mange vil betrakte meg som vellykket . Jeg er heldig å ha min økonomiske frihet og å leve drømmen min. Jeg kan komme seg ut av sengen når som helst jeg vil. Jeg trenger ikke en vekkerklokke lenger, og pendling til jobb er en ting fra fortiden. Jeg velger å leve mine dager som jeg liker. Jeg mistet en gang alt, og selv om erfaringen lærte meg mye, ville jeg ikke anbefale det til noen. Men på denne reisen fant jeg de virkelige løsningene på økonomisk frihet, lykke og velvære. Jeg legger ut disse løsningene for deg i min nye guide, 8220The Book On Forex Trading.8221 Du kan også oppnå samme suksessnivå som meg, og jeg kan hjelpe deg hvis du vil ha det dårlig nok. Jeg kan gi deg nøklene til å låse opp døren til økonomisk frihet. Ive sprakk koden og kan lære deg å gjøre det samme. - Min 177-siders bok-bok, 8220 Boken på Forex Trading, 8221 hvor jeg lærer deg alt du trenger å vite for å være en lønnsom handelsmann. - SM Squeeze Indikatoren, som brukes i min Fractal Squeeze Strategy trading system, som gjør trading et snap - The Key Levels Indicator, også brukt i systemet mitt, som vil hjelpe deg å forutsi hvor langt markedene kommer til å bevege seg på en gitt dag. - Den asiatiske sesjonsindikatoren, som gjør det mulig å ta breakout handler etter den langsomme asiatiske økten er over. - Øvrig å følge videoopplæringer for å hjelpe deg med å installere og lære å bruke indikatorene. - Hundre pips per måned - Alt du trenger i en pakke, her - Mitt beviste og trygge pengehåndteringssystem som holder deg i fortjeneste. - Et system som fungerer på et hvilket som helst valutapar. Dette isn8217t er et dumt system som bare fungerer på ett eller to par. - Strategier som fungerer i alle markedsforhold. - Full kontroll Du trenger ikke å bekymre deg for noen automatisert trading robot som går haywire og mister alle pengene dine. Gjør nå og få en ekstra bonus Kjøp nå, og you8217ll får min personlige Chart Template Pack og min BONUS INDIKATORER, verdt over 100, GRATIS gjør jeg en 6-figur inntektsvirksomhet systemene mine, og i 8220The Book On Forex Trading8221 deler jeg all den kunnskapen I8217ve har oppnådd i mine 10 år med Forex trading. Mine systemer kan handle ALT valutapar og de fleste meglere tillater deg å handle 50 par eller mer. Og hva hvis du handlet med 10 per pip. Har matematikkmarkedet forexhandel brakt meg: - Et livsendrende inntektsnivå. - Frihet Jeg kan jobbe når jeg vil, og så mye eller så lite som jeg vil, og du kan også - Nytelse Jeg elsker handel, og jeg elsker ikke å ha en sjef å svare på (foruten min kone). Don8217t du vil ha den samme friheten Mitt system er en tryggere og smartere måte å tjene penger på, noe som er immun mot de fleste spillernes og deceptions spillernes spill. Du kan begynne å handle med selvtillit Det du trenger er en plan, en PROVEN-plan som fungerer, så hvis du er en frustrert handelsmann som jeg var, les dette: 8220 Boken på Forex Trading8221 inneholder hele mitt Forex Trading-plan, ikke bare noen få sider med generisk handelsrådgivning. Planen i denne boken har tatt meg (og hundrevis av mine kunder) fra en nysgjerrig gambler til en profesjonell handelsmann, og du kan bli med oss ​​Om My Trading Systems amp Indikatorer: SM Squeeze er etter min mening den beste måten å bli posisjonert på for de store markedstrinnene. Boken beskriver systemet i detalj, og SM Squeeze Indicator som følger med, forteller deg når markedet overgår fra lav volatilitet til høy volatilitet. Med andre ord forteller det deg når markedet skal bytte fra et oscillerende marked (sidelengs) til et trendmarked og vice versa. Markedene tilbringer mye tid i handelsområder, og bygger opp energi til deres neste store trekk. Når flyet brenner av, er det vanligvis ute av det blå og voldsomt, og etterlater mange dagers handelsfolk. Markedene bryter aldri når de forventes å, og de vil bare gjøre det når de er gode og klare, vanligvis når største antall handelsfolk er uforberedt. Så som handelsmenn må vi posisjoneres klar for når volatiliteten øker. SM Squeeze-indikatoren hjelper oss til å være forberedt på et markedskryss. Jeg brukte tusenvis av dollar til å ansette en programmerer for å skrive SM Squeeze Indicator for meg, og nå er I8217m inkludert den sammen med alle de andre indikatorene gratis når du kjøper 8220The Book On Forex Trading8221 Trix Ichimoku Strategy (TIS): Denne strategien er et scalping system, selv om det kan brukes på høyere tidsrammer for langsiktige bransjer. Den bruker Trix-indikatoren, MTF Trix, Ichimoku Cloud (IC) og Coral Indicator, som alle er inkludert GRATIS med kjøpet. Fractal Swing Strategy (FSS): FFS-strategien bruker en kombinasjon av TIS-metoden ovenfor og den naturlige rytmen av prishandling. Min mentor kalte denne naturlige rytmen melodien til markedene, og dette systemet er den perfekte blandingen av leseprishandlinger (som jeg lærer deg) og bruker de GRATIS indikatorene som følger med kjøpet. Hva You8217ll Lær: Hvordan snu bordene på bankene, meglere og institusjonelle handelsfolk ved å gjøre nettopp hva 99 av detaljhandlere som du ikke gjør. Jeg avslører for deg hva de har gjemt. Når du skal handle og når du ikke skal handle. Hvordan markedet fungerer for nybegynnere. Hvordan velge riktig megler og hvorfor dette er viktig. Hvorfor pengene ledelse er avgjørende for Forex trading. Hvordan lese Forex diagrammer på en lett forståelig måte. Min kjente Forex trading strategier som gir konsistent fortjeneste. Hvordan tenke som en profesjonell handelsmann. Dette er et mye undervurdert emne og en annen grunn til at handelsmenn mislykkes. Når du skal avslutte en handel, glemmer de fleste guruer beleilig å nevne og mye, mye mer. I dag har jeg fortalt deg hva 8217 er inkludert i 8220The Book On Forex Trading8221, og hvorfor denne veilednings - og indikatorpakken er så verdifull og viktig for deg, og nå skal jeg gjøre det enda enklere for deg nå, fordi du får en garanti. Gå gjennom boken trinn for trinn, koble prikkene med noen få enkle handlinger, og hvis du aren8217t ser den langsiktige verdien av systemet mitt innen 60 dager, gir I8217ll deg 100 av pengene dine tilbake. Jeg vil ha det med meg Steve vil jeg bli med hundrevis av andre handelsmenn som øker sin inntekt og forbedrer sine liv ved å lære dine handelssystemer Jeg er sliten å forlate penger på bordet i min Forex trading Jeg vil lage regelmessige pips med systemet ditt i stedet På et teknisk notat forstår jeg at indikatorene krever MetaTrader 4.0-programvare (MetaTrader leveres GRATIS av de fleste Forex-meglere), boken leveres i PDF-format, og at de vil bli levert i en. zip-fil. Jeg forstår også at jeg har 60 hele dager å avgjøre om boken på Forex Trading vil gi meg kunnskapen og systemene jeg trenger for å bli en vellykket handelsmann og holde inntekten min vokser og vokser i flere år framover. Bare klikk på 8220 BESTILL NÅ 8221 nedenfor for å sjekk og last ned maler, indikatorer og 177 side Slik veiledning akkurat nå Digital nedlastning betyr forsinkelsesfri

No comments:

Post a Comment