Friday 3 November 2017

Fn Slp Aksjeopsjoner


SLP Stock Options. Hello, jeg har sett noen innlegg om ettermarkedet aksjeopsjoner for SLP De fleste av dem er eldre Jeg forstår hvorfor et teleskopisk lager er umulig for SLP, men jeg m lurer på om det er noen ettermarkedet alternativer der ute for å få et pistolgrep på en SLP, og hvis noen har møtt dem, hva er din tilbakemelding Takk.12-06-2010, 04 34 PM. Dette er også mitt prosjekt Jeg venter bare på Speedfeed IVS å ankomme fra Brownells Alternativene er det, choate eller jeg tror ATI som jeg har fortalt er ikke veldig bra, jeg har allerede en choate på min 1100 Remington så jeg m erstatter det med den opprinnelige aksjen og prøver å passe choate til SLP for å se Hvor vanskelig det er Når Speedfeed returnerer, vil jeg både forkorte det og omarbeide mottakeren til lagerforbindelsen. Du vil bli begrenset til lengden på rekylrøret i SLP så langt som lengden på trekk du kan redusere. Det andre elementet jeg trenger å bytte ut er rekylpute for en av de R3 eller Limbsaver-padsene At jeg trenger beltesanderen eller noe lignende. Pistolhåndtaket av FN er altfor styggt og ikke tilgjengelig, uansett, jeg ønsker bare at FN hadde andre alternativer.12-06-2010, 06 24 PM. Gjør deg selv en av disse og bruk med Win 1300 Limbsaver.12-06-2010, 10 45 PM. SLP Stock Options. Thread SLP Stock Options. Stock alternativer. Dette er også mitt prosjekt Jeg m bare venter på Speedfeed IVS å komme fra Brownells Alternativene er det, choate eller jeg tror ATI som jeg har fortalt er ikke veldig bra, jeg har allerede en choate på min 1100 Remington, så jeg erstatter det med den opprinnelige aksjen og prøver å passe choate til SLP for å se hvor vanskelig det er når Speedfeed returnerer Jeg vil både forkorte det og omarbeide mottakeren til lagerforbindelsen. Du vil bli begrenset til lengden på rekylrøret i SLP så langt som lengden på trekk du kan redusere. Det andre elementet jeg trenger å bytte ut er rekylpute for en av disse R3 eller Limbsaver pads At jeg trenger beltesliper eller noe lignende Pistolgrep st ock av FN er altfor stygg og også utilgjengelig, uansett, jeg ønsker bare at FN hadde andre alternativer. De Curatio Aeger. Medlem Bli medlem Apr 2008 Innlegg 55. Gjør deg selv en av disse og bruk med Win 1300 Limbsaver. My FN SLP Review for å se linker eller bilder i signaturer din posttelling må være 10 eller høyere Du har for øyeblikket 0 signaturer. Originally Posted by racine. Dette er også mitt prosjekt. Jeg venter bare på Speedfeed IVS å komme fra Brownells. Alternativene er det, choate eller jeg tror ATI som jeg har fortalt er ikke veldig bra, jeg har allerede en choate på min 1100 Remington, så jeg erstatter det med den opprinnelige aksjen og prøver å passe choate til SLP for å se hvor vanskelig det er. Når Speedfeed returnerer, vil jeg begge forkorte det og omarbeide mottakeren til lagerforbindelse Du vil bli begrenset til lengden på rekylrøret i SLP så langt som lengden på trekk du kan redusere. Det andre elementet jeg trenger å bytte ut er rekylputen til en av de R3 eller Limbsaver pads At jeg trenger beltesanderen eller noe lignende Pistolhåndtaket av FN er altfor styggt og ikke tilgjengelig, men jeg ønsker bare at FN hadde andre alternativer. Mens Speedfeed IVS har bestilt, ser jeg bare 0266 Winchester 1200 1300 12 gauge i katalogen, er det like nok til SX takk. Junior Medlem Bli med dato Dec 2010 Sted Miami Innlegg 10.Tanket 1 ganger. Reserviser. Originalt skrevet av racine. Dette er også mitt prosjekt. Jeg venter bare på Speedfeed IVS å komme fra Brownells. Alternativene er det, choate eller jeg tror ATI som jeg har fortalt er ikke veldig bra, jeg har allerede en choate på min 1100 Remington så jeg m erstatter det med den opprinnelige aksjen og prøver å passe choate til SLP for å se hvor vanskelig det er når Speedfeed returnerer vil jeg både forkorte det og omarbeide mottakeren til lagerforbindelsen. Du vil bli begrenset til lengden på rekylrøret i SLP så langt som lengden på trekk du kan redusere. Det andre elementet jeg trenger å bytte ut er rekylputen for en av de R3 eller Limbsaver pads At jeg Jeg trenger en beltespisser eller noe lignende. Pistolgrepslaget av FN er altfor styggt og også utilgjengelig, uansett, jeg ønsker bare at FN hadde andre alternativer. Det høres ut som et ganske kult prosjekt. Hold oss ​​oppdatert med bilder av fremdriften din. Jeg har en følelse Vi er ikke de eneste som ønsker å se flere alternativer for dette. Medlem Bli medlem Jan 2010 Sted Deep South Innlegg 39.God idé John. Jeg trodde aldri å gjøre det. Hva slags metall er det. Parla, jeg har bestilt SpeedFeed IV-S for Remmy 1100 fordi noen andre allerede har brukt en til dette prosjektet. Den Curatio Aeger. Junior Medlem Bli med dato Dec 2010 Sted Miami Innlegg 10.Tanket 1 ganger. Jeg lurer på om det allerede er noen som gjør disse endringene og da selger den forkortede taktiske aksjen klar til å knytte til SLP Hvis ikke, kan det være en moneymaker jeg vet at jeg vil ha en. Junior Medlem Bli med dato Dec 2010 Sted Sandy Eggo Kalifornica Innlegg 10.Tanket 1 ganger. Bra God ide John. Originally postet av racine. I never thoug ht å gjøre det Hva slags metall er det. Parla, jeg har bestilt SpeedFeed IV-S til Remmy 1100 fordi noen andre allerede har brukt en til dette prosjektet. Perfekt Jeg har en ubrukt Boyds Sterling Thumbhole-lager for en 11-87 å kutte opp og forsøke å passe - kan du styre meg til noen tråder om denne typen prosjekt Slår SLP-lageret ut som en Remmy Thanks. Medlem Bli medlem Apr 2008 Innlegg 55.Re God ide John. Originally Skrevet av racine. I never tenkte å gjøre det Hva slags metall er det. Parla, jeg har bestilt SpeedFeed IV-S for Remmy 1100 fordi noen andre allerede har brukt en til dette prosjektet. Det er bare aluminium, men det er mer enn sterk nok til å montere en pute Det er åpenbart installert på emnet lager, men du kan bruke den samme ideen for noe hul lager. Min FN SLP gjennomgang For å se linker eller bilder i signaturer må posttellingen din være 10 eller høyere. Du har for øyeblikket 0 signaturer. Medlem siden Mar 2011 Sted Tampa Innlegg 2.930.Tacket 3513 ganger. Er det Det er en anstendig justerbar lager for SLP. Se hva folk er kynisk om, og man kan ofte oppdage hva de mangler - General George S Patton. Feil i kompleks genetisk kode Produsere mer kompleksitet - en ateist For å se linker eller bilder i signaturer må posttellingen din være 10 eller høyere. Du har for øyeblikket 0 signaturer. Moralitet kommer ikke ut av konsensus Liberal tenkning i noen form stammer fra et indre ønske om å dekke rettferdiggjøre skyld. Moralitet er ikke noe mer enn uttrykk for folks personlige smak. Min favoritt favorittforum. For å se linker eller bilder i signaturer må posttellingen din være 10 eller høyere. Du har for øyeblikket 0 signaturer. Opprinnelig skrevet av akitainu For å se linker eller bilder i signaturer din posttelling må være 10 eller høyere Du har for øyeblikket 0 signaturer. Så snart min kone løfter vår husholdningsvåpenembargo, vil jeg ha one. fn slp lager. Skrevet av Nicholas Leghorn, Benjamin Parmalee, Nathan Barndt, Frank E Craig Boyd, Nicholas Rose Alle forfattere er medlemmer av. Forfatterne til dette papiret gjennomførte en 500 runde stresstest for å avgjøre om en av to halvautomatiske hagler, en FNH SLP Mk I eller en Mossberg 930 SPX ville oppleve mekaniske vanskeligheter for å bestemme hvilken som var bedre egnet for 3-pistolkonkurranser. Testing ble utført ved hjelp av en lett brukt hagle 200 runder av hver modell. Begge pistoler avbrutt 500 runder på under fire timer ved å bruke to forskjellige ammunisjonstyper som ofte finnes i butikkene , roterende gjennom 6 skyttere for å sikre at operatørfeil ble kontrollert for Konklusjon redaktert på grunn av dramatisk spenning. I verden med 3-pistolkonkurranser gir haglgeværet en unik utfordring for konkurrentene. Skuddmål er vanligvis rigget for å bevege seg eller reagere på en eller annen måte , enten det snurrer som med Texas Star eller flyr som en lerdue. Vanligvis må konkurrentene brenne flere skudd i rask rekkefølge for effektivt å nøytralisere målet. For å redusere tiden de trenger å ta mellom skudd, konkurrenter, spesielt de i taktikken divisjoner har flyttet fra pumpe handling hagler til semi-automatiske modeller. Mens semi-automatiske hagler gir en håndgripelig ben hvis det gjelder redusert syklustid den tiden det tar å fjerne den brukte patronen fra pistolen og legge inn en ny patron i kammeret, er mekanismer som muliggjør den halvautomatiske operasjonen utsatt for feil. Det er mer sannsynlig at en halvautomatisk haglgevær vil fungere i midten av et scenen enn en pumpe-action hagle, som koster konkurrenten dyrebare sekunder som fjerner den syltetøyen. Ifølge konvensjonell visdom er antall runder avfyrt og det misbruk våpenet har mottatt siden den siste rengjøring er hovedfaktoren som øker Sannsynligheten for funksjonsfeil i halvautomatisk skytevåpen. Denne testen ble initiert med to spesifikke mål. For det første for å avgjøre om et moderne halvautomatisk hagle ville bli utsatt for nok slitasje definert som fugle og rester produsert som et biprodukt av skytevåpen i løpet av en typisk 3-pistol konkurranse for å forårsake en funksjonsfeil For det andre, for å avgjøre hvilke forskjeller, hvis noen, var tilstede mellom 2 skudd våpen som vurderes i testen. I verden med 3-pistol konkurranser er konkurrentene delt inn i ulike divisjoner basert på utstyret de velger å bruke. Dette bestemte par hagler er for tiden betraktet som de beste alternativene for den taktiske serien av divisjoner. Taktisk Optikk, Taktisk Irons, Heavy Metal Tactical samt Limited med begrensninger og Open divisjoner Taktisk divisjon er vanligvis den mest populære divisjonen ved en gitt hendelse. Derfor ble haglene testet i riktig konfigurasjon for en Tactical divisjon hagle. Vi brukte to forskjellige merker Remington 8 skudd 1 oz målbelastninger og Winchester Super X 8-skudd, den billigste som er tilgjengelig hos Dick s Sporting Goods og Wal-Mart butikker. For å sikre at begge hagler mottok samme mengde slitasje, ble ammunisjonen delt jevnt, 250 runder av hvert merke blir sparket gjennom hver pistol, vekslende merker hver 25. runde med begge haglene skyter samme merkevaren samtidig. Denne testen var intende d for å løse et spørsmål relatert til drift av hagelgeværer under en konkurranse. Vi rengjort, smurte og inspiserte dem nøye før turen, som konkurrenter ville før en kamp. Både haglgeværer hadde sett lett bruk før testen. Vi laget dette eksperimentet for å avgjøre om noen feil oppstod i noen av haglene og å dokumentere når de skjedde. I løpet av vårt arbeid, loggte vi andre ytelsesresultater for å avgjøre hvilken hagle best passer til 3-pistol konkurranse. Det første slikt sideeksperiment undersøkte hvorvidt glattheten av Handlingen forringet når haglgeværet ble avfyrt. Handlingen s operasjon kan påvirke skytterens fart, spesielt hvis funksjonsfeilene må slettes eller handlingen åpnes for å forlate våpenet på et konkurransemodus. Jevn ble bestemt på et subjektivt grunnlag før testen på en skala på 1-6, 1 er ekvivalent med et godt polert og oljert 1911 pistol s lysbilde, 6 er ekvivalent med en AK-47 som har betydelig rust og d er vanskelig å åpne Denne subjektive testen ble gjentatt igjen ved slutten av brannforløpet. For korrekt test ble begge haglene truet samtidig. For å kontrollere for eventuelle problemer som var rent brukerveil, roterte seks deltakere ved å skyte hvert hagle i orden En om gangen ville hver skyting bli presentert med et mål kastet av assistenten Han ville brann på hvert mål. Treff og savn ble registrert av en observatør, samt eventuelle mekaniske feil. Vi valgte 500 runder basert på gjennomsnittlig publisert runde telling for haglgeværer i 3-pistolhendelser Da gjennomsnittlig antall haglgevinstrunder var ca. 100 basert på en prøvestørrelse på 23 hendelser, bestemte vi oss for at tester haglgeværene til fem ganger gjennomsnittlig rundtelling for en konkurranse ville tilstrekkelig teste haglgeværens pålitelighet, som samt etablere sjansene for funksjonsfeil i normal løpet av en konkurranse. Etter ferdigstillelse av test ble det tatt en undersøkelse av deltakerne for å avgjøre hvilket hagle de prete ferred Denne undersøkelsen ble ikke avslørt på forhånd og eierne av haglgeværene i spørsmålet var ikke lov til å delta. Alle resultater presenteres i form av ammunisjonskasser For å gjøre resultatene mer lesbare, var den minste måleenheten vurdert som et sett på 25 runder , som er det samme som mengden skall som finnes i en enkelt ammunitionsboks. Skyttere og ammunisjonstyper ble rotert hver 25. runde, hvilket betyr at hvert sett med 25 runder presenterte en unik kombinasjon av skytespill, skytevåpen og ammunisjonstype. Ved å partisjonere data på denne måten, kan resultatene ses mer som en samling av mindre tester i stedet for en enkelt kontinuerlig test. Den første metriske av testen var om begge hagler fortsatte å fungere ved avslutningen av testen. Virkelig fullførte begge haglene de 500 runder vellykket og fortsatte å fungere ordentlig. Den andre metriske registrert og analysert var hvor mange leireduer ble rammet pr. ammunitionsboks. Som boksplotten under s Høyrer var begge haglene nesten identiske når det gjaldt leirduer, noe som tyder på at de varierende ferdighetsnivåene til de involverte skytterne var riktig kontrollert, og resultatene ville være mer veiledende for hvordan haglene fungerte i stedet for skytterens kompetanse. En Welch to prøve T - Test bekreftet at de to fordelingene var statistisk lik T-statistikken var 0 144, som med 37 83 grader av frihet indikerer at eventuelle forskjeller i midler er sannsynligvis en sjanse funnet, var P-verdien i denne testen 0 8863, og den 95 konfidensintervallet var nært strengt null -2 612411, 3 012411. Den endelige og viktigste metriske var påliteligheten til haglene Som i esken nedenfor viser var sannsynligheten for en fiasko per boks med 25 skall større enn i FNH SLP enn Mossberg 930 SPX Som grafen over viser, viser de endelige resultatene av testen at en FNH SLP sannsynligvis vil ha omtrent fem feil for hver 25 runder ammunisjon, mens nummeret av feil for Mossberg 930 SPX er ikke statistisk signifikant. Men endelig at plottet kan se strekediagrammet nedenfor, som viser total feil per boks for hver av de 20 ammunisjonskassene, kan tyde på en grunn For 930 SPX er feilene litt jevnt Avstands boksen 1 er til venstre og boks 20 med runder 475-500 er til høyre. Jevn fordeling og sparsity av feil angir at feilene er ekte mekaniske feil på grunn av slitasje og skitne maskiner i stedet for brukerfeil. I tillegg er feilene forekommer for både Winchester og Remington ammunisjon som indikerer at ammunisjonstype ikke var en faktor. Med FNH SLP forteller de siste 10 ammunisjonskampene en helt annen og interessant historie, fordi feilene er alternerende, og noen barer har ingen feil og noen barer har feil , synes det å tyde på at ammunisjonen var å skylde og ikke haglen da feilene var eksklusive for Winchester ammunisjonen. Dessuten fordi feilen es er tilstede i flere stenger, synes det å tyde på at brukeren ikke var en faktor i økende feil. De første ti ammunisjonskassene synes imidlertid å negere den teorien da feilene er vedvarende og nesten jevnt fordelt. Denne uoverensstemmelsen kan muligens være forklart som SLPs innbruddstid, antall runder som kreves for å sette riktig poleringsgrad på operasjonsmekanismen for at den begynner å fungere normalt som haglegeværet ble brukt ekstremt lite mindre enn 200 runder før testingen. Den relative subjektiv test med hensyn til nedbrytning av virkningen på grunn av slitasje viste seg ufattelig, da begge haglgeværene opplevde en dråpe i glatthet fra 1 til et gjennomsnitt på 2 5 Den andre subjektive og kvalitative testen, undersøkelsen, viste en markert preferanse for Mossberg 930 SPX med 100 prosent av respondentene foretrekker det med hensyn til sine severdigheter, vekt, balanse og oppfattet rekyl. Når det gjelder letthet, har bare 67 foretrukket 930 SP X til FNH SLP. På grunn av sin konsekvente pålitelighet, uavhengig av ammunisjonen og den ekvivalente nøyaktigheten mellom haglene, er det bestemmelsen av denne studien at Mossberg 930 SPX er den overlegne 3-pistol hagle. Spesiell takk og takknemlighet. Takk til Pennsylvania Game Commission for bruk av sitt Scotia hagleområde som testanlegget State Game Lands nr. 176. Takk til Pennsylvania State University Media og Technology Support Services for det elektroniske utstyret som brukes. Resultatene ble samlet og undersøkelsen ble utført ved hjelp av Google Docs. Data analyse og figurgenerering ble utført ved hjelp av det statistiske programmet R. EDITOR S NOTE For å klargjøre ble lysstemplet faktisk brukt i SLP Mk I, til tross for ikke å bli nevnt i oppskrivningen. Stephen Cee Jay sier. For de TLDR folkene mine FN SLP MK1-funksjonsfeil ble forårsaket av min feilaktige holdning. Prøv å sjekke at hvis du har feil. Jeg har nylig kjøpt en ny FN SLP MK1. Det kom med en synd glemme oransje som i henhold til håndboken er ment å brukes til både lyse og tunge belastninger. Gjennom pausetiden opplevde jeg mye FTE-feil, og det var ikke FTF-fisjon. Og ved slutten av første økt, etter ca 13 buckshot og 150 runder med fuglefot Jeg husker at det allerede var forbi break-perioden fordi det var sykling pålitelig for de siste par dagene. Men i flere etterfølgende økter fortsatte jeg å ha en konsekvent mengde FTE og FTF-funksjonsfeil. I går gikk jeg til min første 3gun-kamp Fra den morgenen hadde jeg skutt rundt 30 buckshot og 300 birdshot først og fremst Winchester, som jeg har hørt noen si at SLP ikke gis gjennom det for å bryte det inn Og før kampen gjorde jeg en fullstendig rensing av stemplet , bolt og whatnot. Under kampen opplevde jeg mange FTE - og FTF-feil. Dette skjedde i omtrent halvparten av dagen. På hvilket tidspunkt viste noen av de andre skytterne at jeg trengte å justere holdning slik at kroppen min var Jeg har en tendens til å plante mine føtter nesten hverandre bak den andre når jeg vender mot målet, og jeg kan ikke lene seg fremover. Jeg hadde bare en etappe med hagle etter å ha blitt informert om at jeg hadde feil holdning, så jeg konkluderer med å konkludere med at det var holdning som forårsaket problemene jeg planlegger å slå i serien med 100 Winchester bulk for å se om funksjonsfeilene går bort med denne korrigerte holdning jeg vil prøve å huske å oppdatere denne tråden med det jeg finner. Tre år etter at dette ble skrevet og det er fortsatt en svært relevant og godt utført artikkel jeg er solgt på Mossberg. Professor J sier. Noen forstår ikke hvordan man skal regne en t-test og hva resultatene betyr. Jeg kjøpte FN SLP Mk1 og det kvelte på alt og alt sette ned magasinrøret Jeg dro til min lokale våpensmed, og han nektet å se på det, fortalte meg at han d arbeidet på en to ganger for en tidligere kunde og da fortsatt måtte sende den tilbake til FN for en erstatning jeg bød FN Jeg kjøpte en Mossberg 930 SPX og det spiste ev erything jeg hadde med null funksjonsfeil Som et hagle skal jeg gjøre FN kan bite meg, siden jeg kan lage en bedre klubb ut av en 2 4.Chris mastere sier. Alt jeg må si om du vet hva du gjør, kan du løse eventuelle problemer som enten et av disse skytevåpen har det som langvarig slitasje Ryd dem og de vil overleve Hvis du ikke blir utdannet hvis det fortsatt ikke vil overleve, få en pumpe og få noen til å rense det for deg, fordi du selvsagt suger på det Great test guys. Le et svar Avbryt svar.

No comments:

Post a Comment