Saturday 11 November 2017

Forex Vs Poker


Forex vs Poker. philt Beklager kanskje jeg var ikke klar Grunnleggende er drivkraften bak du er en meglerhandler som kjøper på vegne av klienten din på utveksling når det er åpen pit eller ECN du ikke bruker noen form for TA i det hele tatt Du utfører bare ordrer til, men på vegne av den som har tittet på aksjene gjennom grunnleggende for en eller annen grunn. Som sagt er dette et riktig vurdering, men gulvhandlerne bruker pivotpunkter og støtte - og motstandsområder hele tiden, og deres INSTITUTER bruker TA hele tiden til å forutsi hva de neste dagene handlingen vil bli som kan endres av nyheter og slikt, men normalt ikke. Du kan så lett se på DOW, se om det er overkjøpt eller oversolgt, og døm umiddelbart hva neste dag vil bringe, og forex er en av de som følger TA regner enda sterkere --- ta en titt på et LRC av en valuta, deretter nyhetene som kommer ut, og se hva som skjer. Hvis valutaen ble drevet opp i løpet av uken eller til og med de asiatiske euro-markedene, det vil alltid falle når det øverste LRC-punktet er truffet, uansett nyheten er bra eller ikke, så fortell meg om grunnleggende litt mer, vær så snill. Du kan ikke kjøpe x mengder aksjer fordi det på toppen av en kanal lol selvfølgelig kan du bruke TA, men jeg refererte til mp s kommentar at han var en handelsaktør av aksjer i TA-aksjer, tydeligvis innebærer institusjonelle, men dette er ikke tilfellet. Hvis du mottar et anerkjent kjøpssignal med bekreftelser, og prisen er på toppen av kanalen, ville du være ganske dum IKKE å kjøpe, men jeg tror det var det som startet hele denne diskusjonen. Jeg var, og fremdeles er en TA-aktør og INGEN der i disse ordene sier det at jeg jobbet for enhver institusjon, eller har jeg noensinne antydet eller sagt slik. Og mp, du har fortsatt ikke svar på spørsmålet mitt og stopper med å gjøre det for å bli ødelagt, det er rødt. Samtidig fortsetter du å være dumt, gå google det selv og redde verden denne samtalen. av hvilken interesse er det for hvorvidt forex er som poker eller ikke? not. enjoy og trade well. MP - er det noen sammenligning. Persona Jeg ser bare ikke noe annet enn de minste punktene her og da, avtale om hvordan Forex blir spilt og hvordan Poker spilles. Mens jeg ikke vil argumentere for tilfeldigheten av poker vs dens sannsynligheter som et emne som ligger langt utover min mager mål , Jeg vet hvordan forex fungerer, og det er absolutt ingen tilfeldighet involvert. Som jturns-stater er mønstre lett synlige for de som vet nok til å lete etter dem, og er betydelig hjelp når scalping, flipping eller swinging, men teknisk analyse har forrang når vi har identifisert disse mønstrene --- trender er etablert og kan enkelt etterfølges, noe som resulterer i svært gode belønninger, og disse blir svært enkelt oppnådd ved enkel bruk av støtte og motstand anvendt på hvilken tidsramme du velger. Det finnes mange kanaler som brukes med eller uten fibs , som forutsier godt topp og bunn av noe trekk --- nyheter kan endre mønsteret, skape en breakout eller breakdown, men hvis man er på toppen eller bunnen av en kanal, er de godt anbefalt å vente på en y ytterligere bekreftelse på noe flytte før du går inn i en handel igjen --- Hvis trenden er forandret, er forex et kjøretøy som ønsker å gå tilbake til sin opprinnelige trend, og gjør det med uhyggelig nøyaktighet selvfølgelig, det kan være månedlige endringer i trend, men de kan være ganske godt skjønte om hvor endene kan være med overraskende nøyaktighet, og jeg er ikke klar over noe som det i poker jeg har blitt fanget og holder lenge når en valuta slått syd for et langsiktig besøk, og en måned senere ble min lange tatt ut som trenden reversert fra sør til nord --- tror ikke du kan gjøre det med Poker. Poker inneholder noen av disse funksjonene som gjør Forex til en av kongene med handel, fordi den ikke kan kartlegges, analysert, tp s plottet eller notat av sine repeterbare sykluser eller har sin trend korrekt illustrert --- de er bare to forskjellige dyr med forskjellige regler og kulturer og deler dyrebare lite bortsett fra at mennesker prøver å vinne begge deler. Jeg hadde åpnet en demo ta en stund tilbake, for å vise newbs på en annen tråd som de kunne gjøre det bra med svært lite egenkapital til å jobbe med ved å følge et system jeg finner anstendig, og jeg doblet kontoen hver 2 eller 3 dager å gjøre 0 05 mange handler, som viste at det var mulig --- nå Dette er ikke i form av bragging, men bare for å illustrere hva et medlem av tråden observert ---- han var rett og slett i ærefrykt for hvor jeg hadde tatt fortjeneste på hver handel, som på nesten hver handel var tp-punktet på eller en pip vekk fra en drastisk omvendt handel. Med andre ord spikret jeg hvert overskuddspunkt TIL BREVET, og la ingen plass før handelen ville ha vendt mot meg. Dette er mulig fordi du kan gjøre det med forex, men det kan jeg ikke si Ive noensinne har en pokerspiller kunngjort hvilket kort som ville være hans vinnende kort. Understand dette er definitivt ikke i veien for bragging, men Forex er det jeg gjør og jeg ville bli flau hvis jeg ikke kunne gjøre dette gjentatte ganger, og jeg kan gjøre det Gjentatt på grunn av FOREXTABILITET FOREXEX, ikke fordi jeg har noen ins idespor som andre ikke har. Den overveldende og underliggende aspektet til suksess i enten Forex eller POKER er erfaring, ren og enkel --- med den erfaringen kan man enkelt bestemme dagens trend, og hvis man kjenner trenden, så er det enkelt Lang eller kort tar vare på Forex på den tiden --- Poker, jeg er redd, er bare ikke så enkel, selv om kortteller har en tendens til å overleve bedre enn de fleste. Dessverre teller pips ikke det samme, IMO. forskjellige slag for forskjellige folk, både med intensjon om å vinne, men stort forskjellig i søknaden. enjoy og trade well. philt du fortsatt ikke får det gjør du, sannsynligheter forbli i forex eller poker. quite ærlig, mens jeg antar at man kan si at sannsynligheter eksisterer i Alt i denne verden, hva er sjansene for at ved å sette mitt høyre ben fremover, kan jeg gå på en sprekk eller faller på rumpa, for eksempel, men det skjer bare på det enkleste nivået ----- hvis alt har en sannsynlighet for noen form av sluttproduktet , da Forex veldig naturlig må falle inn i det rike også. Ved innlegging gikk jeg langt forbi det enkle konseptet når jeg snakket om Forex vs Poker fordi de to er svært forskjellige emner, selv om de begge deler vinningsfaktoren som et sluttresultat. så åpenbart, uansett hvilken retning du nærmer deg dette, er det ikke noe forsvarlig svar mot sannsynligheter, men sannsynlighetene er ikke det eneste vi diskuterer her. La oss slippe sannsynligheter fra samtalen, da vi begge innrømmer dens eksistens og får mer inn i De reelle forskjellene, som også på overflaten har attributter som Poker, etter hver definisjon som eksisterer, GAMBLING, med alt det ordet kommer til å tenke og Forex, spilles på riktig måte, HAR IKKE BEGRENSET PÅ CHANCE, RANDOMNESS OR GAMBLING, eller jeg ville ikke være i stand til å treffe hvert resultatpoeng på EXACT PIP. Som jeg sa, er det ingen bragging om kontoen, bare det enkle faktum at folk kan gjøre det med bare et modikum av erfaring, som de som jeg underviser daglig som har gått fra usikker rookie til profitthandlende, og jeg har alvorlig tvil om at man kan oppnå det suksessnivået med det nivået av erfaring i Poker. btw, før du oppgir noe, min undervisning og metodikk er GRATIS uten klubber, utbetalinger , donasjoner eller utveksling av annet enn kunnskap jeg ga bort et perfekt godt system som for øyeblikket blir kodet, selv om jeg handler det manuelt, og mens det var sannsynligvis en kommersiell karakteridei, var det ingen kostnader eller strenger knyttet til gaveen. handel well. drgoodvibe Det handler om å lese enkeltpersoner i Poker, mens handelsmarkeder handler om å lese hele mobben av mennesker, det kan være den største forskjellen hvis det er noe. Jeg er helt uenig om denne. Poker handler om sannsynligheter, bare gutt du vet at du har en god sannsynlighet for å vinne deg begynner å lese folk for å se om de synes å ha samme følelse også. Det er ikke noe poeng å prøve å vinne med en dårlig hånd i poker eller forex Det er det mest p eople mener når de sier at du bør kutte tapene dine raskt og la dine vinner fly. mp6140 ODDS, PROBABILITETER og mye hokum og hocus - pocus Folk, du snakker om hva jeg gjør for å leve så vel som å håndtere andre kontoer, og du snakker drivel. Selv om du ikke forstår det, gjør hjernen din alltid sannsynlighetsberegningene i hodet ditt, da det er den eneste måten å virkelig vurdere om noen timing er riktig eller ikke å kjøpe vent eller selge. Du kan ikke merke det men alle mønstre, linjer, linjer og indikatorer er faktisk en visualisering av dette, er diskutabelt fordi noen ville hevde at markedet er tilfeldige sannsynligheter for mulige markedsbevegelser. Utenom hendelser som legger til sannsynligheter for bestemt bevegelse, vil markedet være helt tilfeldig, og derfor er det ville være umulig å tjene penger på det. Jeg er helt uenig om denne. Poker handler om sannsynligheter. Bare vet at du har en god sannsynlighet for å vinne deg, begynner å lese folk for å se om de ser em for å ha samme følelse også. Det er ikke noe poeng å prøve å vinne med en dårlig hånd i poker eller forex Det er det de fleste mener når de sier at du bør kutte tapene dine fort og la dine vinner flytte QUOTE. In my most ydmyk og mild måte, som ikke ønsker å bli smil på noen måte, forme eller danne seg sint på meg, kan jeg spørre hvordan du vet når en kurshandel har gått over deg. Mens den må brukes med litt kunnskap, mest overveldende grunn til nybegynnere å tape penger er fordi de var stoppet ut av en handel som så dårlig, og da de bare ble fortjent til fortjeneste, var de lenge borte fra handelen. Jeg og de jeg har lært, har mye erfaring og kunnskap i Denne aktiviteten, og jeg er redd, jeg kommer til å trekke rang her, MEN oftere enn du kunne tenke, en dårlig handel blir bra og vanligvis akkurat i øyeblikket bestemmer du deg for å dumpe det så dårlig. Skyt, men de to tingene poker og forex er forskjellige dyr i skogen av satser ---- forex kan reversere en dårlig handel, men sjelden kan en tapende hånd, når den blir behandlet, bli lønnsom. bare et siste ord for å ikke gjøre vondt fella. Bare som livet selv, ingenting er en absolutt sikkerhet i handelshandelen, nesten alt kan skje. Men hva du beregner fra diagramfortolkning er hva en aksje eller marked vil trolig gjøre. Videre kan du øke dine odds for suksess ved å vente på en bekreftelse. En bekreftelse er bare en annen bevegelse i den retningen du allerede tror er sannsynlig. Merk i trenden reversering over at den nye Uptrend er bekreftet, fordi den når en høyere høy, overbevisende over det forrige høyeste punktet. Det er i hovedsak økt odds med hver bekreftelse på en trend reversal. Filtrer bare et siste ord for ikke å angre MP-fella. Bare som livet selv, ingenting er en absolutt sikkerhet i handelens verden, nesten alt kan skje Men hva du beregner fra diagramtolkning er hva en aksje eller marked vil trolig gjøre. Videre kan du øke din Odds for suksess ved å vente på en bekreftelse En bekreftelse er bare en annen bevegelse i den retningen du allerede tror er sannsynlig. Merk i trenden reversering over at den nye opptrenden er bekreftet, fordi den når en høyere høy, overbevisende over det forrige høydepunktet. I hovedsak øker oddsene dine med hver bekreftelse på en trendendring. Bekreftet å være en av de søteste og mest vennlige folkene som er igjen på denne jorden. Men for å være ærlig, bør vi åpne vår egen laurbær og hardt tråd, fordi denne virkelig omhandler poker vs forex, og mens informasjonen din er riktig og utilgjengelig, har det ikke mye å gjøre med poker. Vel, egentlig, jeg må vente på et bekreftende kort for å vise en uptrend i poker også, så kanskje er informasjonen oppgitt IS germain til situasjonen tross alt. Forex vs Poker. Dette er mitt spørsmål. Hva er forskjellen. Jeg vil sende en venn Project1972 som qouted Larry Williams The Farmer, Gambler, og Spekulanten. Det er bare tre eller fire regler å følge Men du og jeg overdriver spillet og ender med å hente penger inn, godt etter dårlig. Hvordan kommer det Hva kan vi gjøre med det? I helgene deltok seminaret i Florida Jake Bernstein en fortellende historie. Det går som om For mange år siden snakket Jake til et meglerfirma som samler bønder, ranchere og noen spekulanter. Etter hans tale ble han spurt om han likte å møte den ene kunden som tjente penger, sa de at han ikke var veldig lys, men tjente penger Alltid. Den gamle bonden og Jake slo det ganske bra, så guden spurte Jake om han likte å lære seg systemet. Jo, svarte Jake. Jeg liker å se hva du gjør. Med det åpnet den crusty, alderen handelsmannen sin diagram av svinekjøtt Bellies og brakt ut en pendel på en streng som holdt den over mage-diagrammet og rådgir Jake Hvis det svinger opp og ned på siden, kjøper jeg dem hvis det svinger på tvers av måter jeg selger. Der er det, Jake, nå nå sett systemet mitt. Jake trakk seg tilbake, tenkte et øyeblikk, og spurte da, det er alt, det er ingenting el pass på det. Mmmm, mumlet markedsføreren. Det er en annen ting, men det betyr ikke mye. Jeg tror at hvis jeg fikk et tap på slutten av dagen, kommer jeg ut av dem. Jeg gløder over denne visdommen på forsinket fly hjem en bombe trussel tvunget oss til å bytte til et annet flyselskap og mens du kjører opp I-5 lytter til country western musikk en 1 15 AM hørt-jeg mener virkelig hørt-Kenny Rogers sang The Gambler Det slo meg at alle andre har fokusert på hans ord, Vet når du skal holde dem, vet når du skal kaste dem, men den virkelige meldingen jeg hørte var i refrain, må du vite hva du skal kaste bort, vet hva du skal beholde. Den dumme gamle bonden må ha skrevet Kenny s-sang. En gambler vet hva han skal Kast bort dårlige kort. Traders vil kanskje lytte til bonden s og gambler s jobber neste gang de vil spille spekulant. Dette er mitt spørsmål. Hva er forskjellen. Poker er en populær type kortspill hvor spillerne satser på verdien av kortkombinasjonshånden i sin besittelse, ved å sette en innsats i en sentral gryte Vinneren er den som holder hånden med høyeste verdi i henhold til et etablert håndrangeringshierarki, eller på annen måte spiller spilleren som forblir i hånden etter at alle andre har brettet spilleren som lager en ukjent innsats. Poker har mange variasjoner alle Følg et lignende spillspill Avhengig av varianten kan hendene dannes ved hjelp av kort som er skjult fra andre, eller fra en kombinasjon av skjulte kort og felleskort. Andre spill som bruker pokerhåndrangeringen, kan også omtales som pokervideo poker er et singleplayers dataspill som fungerer mye som en spilleautomat. Valutamarkedet for valuta eller valuta eller valutamarkedet eksisterer hvor en valuta handles for en annen. Det er uten tvil det største finansmarkedet i verden, og inkluderer handel mellom store banker , sentralbanker valutaspekulanter multinasjonale selskaper regjeringer og andre finansielle markeder og institusjoner Den gjennomsnittlige daglig handel i globale forex og relaterte markeder cu Rrently er over US 3 trillion 1 Privatpersoner er en liten brøkdel av dette markedet og kan bare delta indirekte gjennom meglere eller banker, og er underlagt forex svindel 2 3.Life er et spill med odds og sannsynligheter, enten det er poker eller forex , du trenger bare å vite hvordan du stabler dem i din favør. Dessverre er svarene rett foran deg, men noen kan ikke se treet for trærne. Filtret Livet er et spill av odds og sannsynligheter, enten det er poker eller forex, du bare trenger å vite hvordan å stable dem i din favør. Dessverre er svarene rett foran deg, men noen kan ikke se treet for trærne. I min normalt beryktede nederlandske onkelroll, la meg si at det ovenfor er den mest ungdommelige, feilfortolket og Bare feil feil uttalelse Ive hørt i dag, selv om jeg må innrømme at dagen er ung - du kan bli frelst. WHAT er feil med deg people. ah, aldri sinnet --- en mangel på erfaring i forexmarkedet gjør en Tenk det avtaler i odds eller sannsynligheter, men det er ganske enkelt ingen odds i forex - det er et relativt enkelt, trenddrevet handelsselskap hvis bevegelser er tydelige for alle som faktisk har brukt litt tid på å lære det, og ikke bruker noen dumme EA på grunn av mangel på kunnskap. Må jeg ikke være sint hos deg spesielt, men på ideen og konseptet om at man kan gå inn i en massiv industri uten kjennskap til kultur eller metodikk og gå bort med en formue, eller hvis de mister som de alltid vil gjøre med den holdningen, snakker de da om de skæve meglerne, ODDS, PROBABILITETENE og mye hokum og hokuspokus. Folk snakker om hva jeg gjør for å leve, og å håndtere andre kontoer, og du snakker drivel. Aside fra mitt ønske om å prøve og lærer rookies hvordan å overleve som holder meg tilbake til disse tråder, når jeg hører denne BS, blir jeg ganske lei av å prøve å vise hvordan markedet fungerer, så fortsett med søppel, nyt hverandre med dum samtale, og aldri bry deg om å lære hvordan forex fungerer --- bra med meg fordi jeg kommer til å være på den andre siden av handelen din, nyter dine tap. trives og handler godt. Trekk poker vs trading forex. now det gjorde meg lurt, hvorfor bry deg med å lære alt dette handelsvilkår og strategier og risiko og ting hvis du bare kan ha det gøy å spille poker og tjene mye penger. so til alle som spiller poker og handler eller gjør det ene eller det andre, vennligst forklar meg hvorfor en er bedre enn den andre fordi hvis ingen kan forklare fordelen av handelskurs jeg kan også like godt spille poker, det er mye mer moro og jeg kan også ha en øl. Noen du har I forex har du potensial til å tjene mye mer penger. Du trenger ikke å analysere hver enhet som deltar i forex separat, du kan analysere hele markedet slik at motstanderen din er den samme hver dag, men dine motstandere vil endre seg, og du vil møte tøffere motstand når du flytter til bord med høyere innsats. Hvis du spiller poker for å tjene penger, er det jobben din, og du vet hva hver jobb blir kjedelig. Jeg synes det er mye lettere å kombinere handel med å gjøre noe annet i mellom som øvelser, lese nyheter, se på tv, legge inn i fora Avhengig av handelssystemet ditt Det kan hende du trenger å se på diagrammer bare nå og da. Ved stadig å kaste hendene mister du persienner Ved å hoppe over dårlige handler, gjør du ikke. Jeg føler at forex er mye mer dypere, komplisert Det er utallige ting som påvirker markedet, og det er opp til deg å bestemme hva som betyr noe og hva betyr det. I poker må du vanligvis spille gode hender og innsats øke beløpet som ligger innenfor et område og De fleste spillere vet det veldig bra. Det er mye lettere for nybegynnere. I en viss forstand krever forex mer tålmodighet, fordi du ikke kan slå på en datamaskin og lage handler du må vente på oppsettene dine. Spille poker er sannsynligvis mer utsatt for avhengighet, emosjonelle vurderinger etc. Last redigert av ARTjoMS 04-22-2013 kl 04 02:00. Noen ganger I forex har du mulighet til å tjene mye mer penger. Du trenger ikke å analysere hver enhet som deltar i forex separat, du kan analysere hele markedet slik at motstanderen din er den samme hver dag, men dine motstandere vil endre seg, og du vil møte tøffere motstand når du flytter til bord med høyere innsats. Hvis du spiller poker for å tjene penger, er det jobben din, og du vet hva hver jobb blir kjedelig. Jeg synes det er mye lettere å kombinere handel med å gjøre noe annet i mellom som øvelser, lese nyheter, se på tv, legge inn i fora Avhengig av handelssystemet ditt Det kan hende du trenger å se på diagrammer bare nå og da. Ved stadig å kaste hendene mister du persienner Ved å hoppe over dårlige handler, gjør du ikke. Jeg føler at forex er mye mer dypere, komplisert Det er utallige ting som påvirker markedet, og det er opp til deg å bestemme hva som betyr noe og hva betyr det. I poker må du vanligvis spille gode hender og innsats øke beløpet som ligger innenfor et område og De fleste spillere vet det veldig bra. Det er mye lettere for nybegynnere. I en viss forstand krever forex tålmodighet fordi du ikke kan slå på en datamaskin og lage handler du må vente på oppsettene dine. Å spille poker er sannsynligvis mer utsatt for avhengighet, følelsesmessige vurderinger etc. Wow, great insights here OK, jeg føler meg ganske trygg at Forex er definintely det overordnede karrierevalget. FX-Men Honorary Member. Join Dato Jul 2012 Sted Auckland, New Zealand Innlegg 2,258.i har virkelig tenkt mye på noe som kommer opp på en tråd jeg leser fyr sa noe som jeg er pen god handelsmann fordi jeg var god til å spille poker. Nå det gjorde meg lurt, hvorfor bry deg med å lære alt dette handelsvilkår og strategier og risiko og ting hvis du bare kan ha det gøy å spille poker og tjene masse penger. so til alle som spiller poker og handel eller gjør det ene eller det andre, vær så snill å forklare meg hvorfor det er bedre enn det andre fordi hvis ingen kan forklare fordelen av handelskurs, kan jeg også spille poker, det er mye mer moro og jeg kan også ha en øl. JEG tror ikke at de er liknende i det hele tatt, men for å svare på spørsmålet ditt, hvilket er bedre, vil jeg si den der du er i stand til å oppnå konsekvent ukentlig fortjeneste. Noen gjør det i forex, andre i poker. Personlig gir strategien meg mulighet til å generere ukentlig fortjeneste som jeg handler for å leve mens jeg kan få ut noen av 100 pokerturneringer. På grunn av at forexen er mitt primære valg mens jeg spiller poker for moro. En pro-pokerspiller vil trolig gi deg det motsatte svaret Til slutt må du svare det spørsmålet for deg selv. Join dato Apr 2012 Innlegg 352. Som en side går de fleste pokerspillere over handel fordi de ikke er veldig gode til å spille poker eller er underkapitalisert, har dårlig konsentrasjon, bli følelsesmessig. De bytter over for å se om de kan tjene penger handel De finner da vanligvis at de ikke tjener penger på å handle enten uten overraskelse. FX-Men Honorary Member. Join Dato Jun 2011 Sted Santa Cruz - Bolivia Innlegg 1,972.i har virkelig tenkt mye på noe som kommer opp på en tråd jeg leste fyr sa noe som om jeg var bra til å handle fordi jeg var god til å spille poker. Nå gjorde det meg lurt, hvorfor bry deg med å lære alt dette handelsvilkår og strategier og risiko og ting hvis du bare kan ha det gøy å spille poker og tjene mye penger. so til alle som spiller poker og handler eller gjør det ene eller det andre, vær så snill å forklare meg hvorfor en er bedre enn den andre fordi hvis ingen kan forklare fordelen av handelskurs, kan jeg også spille poker, det er mye mer moro og jeg kan også ha en øl. Tror, unntatt med risiko, må du beskytte din kapital, alle kostnader, som i poker kan du ikke vinne alle hender, men kan fortsatt ende med mye deig, bare ikke få impoliv og ikke satse på alt du har i en enkelt hånd. Join Dato Jul 2012 Sted her, akkurat nå Innlegg 282.som er muppet som sa at du ikke kan få en øl mens du handler forex, jeg drikker nippe til hva jeg vil ha når jeg handler noen ganger er det vann, noen ganger italiensk espresso, noen ganger etanol. Join Dato Apr 2013 L ocation belgium Innlegg 66.Originally Postet av SoundOfLight. who s muppet som sa at du ikke kan få en øl mens du handler forex, jeg drikker nippe med hva jeg vil når jeg handler noen ganger, det er vann, noen ganger italiensk espresso, noen ganger etanol. Jeg finner drikkebrennstoffer egoet, som er morsomt når du henger ut med vennene dine og havin en god tid, men når du prøver å fokusere, kan jeg bare ikke se hvordan det kan gjøre noe annet enn å ha en negativ effekt generelt.

No comments:

Post a Comment